شناسه خبر:46872
1400/7/20 09:26:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از آب‌رسانی به 22 روستای بخش‌های مرکزی و کلاشی شهرستان جوانرود خبر داد.

علی‌رضا کاکاوند از آغاز جهش در حوزه آب و فاضلاب شهرستان جوانرود خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری 59 میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب روستایی شهرستان جوانرود مصوب شده که درصورت تخصیص این اعتبار، پروژه‌های روستایی در دست اقدام با سرعت بیشتری اجرا خواهند شد.

وی افزود: آب‌رسانی به روستاهای بخش‌های مرکزی و کلاشی شهرستان جوانرود که شامل 22 روستا است، در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفته که اکنون برخی از این پروژه‌ها درحال اجرا و برخی دیگر نیز در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جوانرود، تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان جوانرود است که به احتمال زیادی تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین از معدود پروژه‌هایی که با مشارکت مردم درحال اجرا است، شبکه جمع‌‌آوری فاضلاب روستای زلان بوده که به گفته کاکاوند، شرکت آبفا استان نیز به اجرای این پروژه کمک خواهد کرد.

شناسه خبر 46872