شناسه خبر:33741
1399/9/26 11:12:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان لرستان گفت: 29 هزار خانوار روستایی این استان سهمیه دریافت نفت سفید دارند که تحویل سوخت به آنها از طریق خدمات الکترونیکی صورت می‌گیرد.

پیمان بهرامی به رسانه‌ها اعلام کرد: اگر متقاضیان مصرف نفت سفید از قبل ثبت‌نام کرده‌ و احراز‌هویت شده باشند هیچ مشکلی برای دریافت سهمیه ندارند بنابراین می‌توانند به فروشندگی‌های مستقر در روستا مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، سهمیه خود را دریافت کنند.

وی افزود: خانوارهای فاقد گاز طبیعی باید برای دریافت سهمیه سیلندر گازمایع یا نفت سفید در سامانه تجارت آسان به نشانی http://NewTejaratAsan.niopdc.ir ثبت نام نمایند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان لرستان ادامه داد: تحویل نفت خانوارهای روستایی به‌صورت فصلی است که سرپرست خانوار باید بعد از نام‌نویسی در سامانه و دریافت رمز یکبار از طریق تلفن همراه، این رمز را در سامانه وارد و نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد‌نیاز خود اقدام کند.

بهرامی اضافه کرد: این سامانه با بهره‌گیری از استعلام سیستمی سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان، انواع سوخت و تأیید آن توسط سازمان متولی را تسهیل می‌کند.

وی گفت: بررسی درخواست‌های سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان‌های متولی به صورت رایگان انجام خواهد شد و مشکلی برای تحویل نفت و سهیمه خانوار‌ها وجود ندارد.

 

شناسه خبر 33741