شناسه خبر:26233
1399/5/14 00:23:12
معاون سیاسی استاندار کردستان:

امروز مهم‌ترین معروف، خدمت به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروز مهم‌ترین معروف، خدمت به مردم است.

حسین خوش‌اقبال روز گذشته در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند، لذا امروز و در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، باید با تلاش و کوشش بیشتر سعی کنیم تا رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

وی شرایط کنونی کشور را به دوران هشت سال دفاع مقدس تشبیه و خاطرنشان کرد: همان‌طور که رزمندگان از جان مایه گذاشتند، ما هم چاره‌ای نداریم، جز اینکه تلاش کنیم تا در این شرایط که علاوه‌بر کرونا بار سنگین تحریم‌ها نیز به کشور تحمیل شده، محدودیت‌های بودجه‌ای را با پیگیری و خدمت پر کنیم.

معاون سیاسی استاندار افزود: امروز معروف‌ترین کار این است که در این شرایط اقتصادی، مردم نظامشان را کمک می‌کنند، چون آن را دوست دارند. اما دوست داشتن هم حدی دارد و مردم هم از ما توقع دارند.

خوش‌اقبال ضمن تقدیر از از رهنمودهای مقام معظم رهبری در روشنگری و تعیین تکلیف برنامه‌های محرم خاطرنشان کرد: باید قصور و کم‌کاری‌های خودمان را بپذیریم و برای جبران آن‌ها تلاش کنیم، چراکه اگر ما وظایف خود را به‌درستی انجام دهیم، لزومی ندارد که رهبری همه مشکلات را حل‌وفصل کنند و هزینه همه کارها را بر عهده ایشان بگذاریم.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 26233