شناسه خبر:25281
1399/4/29 00:23:30

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری فردی در سرپل‌ذهاب خبر داد که به بهانه فروش سیمان با قیمت مناسب، بیش از 10 میلیارد ریال از مردم زلزله‌زده شهرستان کلاهبرداری کرده بود.
سردار علی‌اکبر جاویدان روز گذشته در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: پس از چند فقره شکایت از فردی ساکن «زرین‌جوب» سرپل‌ذهاب که اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: افراد شاکی اعلام کردند که پس از وقوع زلزله، این فرد در چند مرحله اقدام به فروش سیمان با قیمت مناسب و کم‌تر از بازار به آن‌ها جهت ساخت‌وساز واحدهای مسکونی کرده و اعتمادشان را جلب کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد طعمه‌های خود، اقدام به دریافت مبلغی بیش از 10 میلیارد ریال از ساکنان شهر سرپل‌ذهاب برای تهیه سیمان کرده و سپس متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه استعلام‌های صورت گرفته نیز خبر از بدهی‌های سنگین فرد کلاهبردار به دولت می‌داد، افزود: به همین خاطر این شخص از سوی دستگاه قضایی نیز تحت‌تعقیب قرار داشت.

جاویدان گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مأموران پس از اطلاع از حضور این فرد در سطح شهرستان با اقدامات فنی و اطلاعاتی خود، مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در پایان با اشاره به اعترافات کلاهبردار دستگیر شده درخصوص جرایم خود، از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی برخورد کرده و اجازه نمی‌دهد، حق مردم را پایمال کنند.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 25281