شناسه خبر:17910
1398/12/8 09:33:45
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

کالاهای اساسی برای ایام عید تأمین و ذخیره‌سازی شده‌است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کالاهای اساسی و پرمصرف مردم و همچنین میوه مورد نیاز برای شب عید تأمین و در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده‌است.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره‌وزمی اظهار کرد: همه کالاهای اساسی نظیر برنج، گوشت، روغن، شکر و سایر اقلام مورد نیاز به اندازه کافی تأمین و در انبارها ذخیره‌سازی شده‌است.

وی ادامه داد: روزانه موجودی انبارهای استان رصد می‌شود و هر نوع کمبود کالایی به‌سرعت مرتفع می‌شود، بنابراین مردم در این رابطه هیچ نگرانی نداشته باشند.

دره‌وزمی همچنین از خرید و حمل میوه ایام عید مردم به استان نیز خبر داد و تصریح کرد: یک هزار و 100 تن پرتقال و 600 تن سیب خریداری شده و در انبارهای چهار شهرستان ذخیره‌سازی و توزیع خواهد شد.

وی به اعلام آمادگی 560 واحد صنفی برای فروش فوق‌العاده در محل کسب خود اشاره و یادآوری کرد: هرسال نمایشگاه بهاره داشتیم که تصمیم‌گیری در این خصوص به هفته آینده موکول شده‌است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: طرح ویژه نظارتی همچنان در پایان سال و ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان همچنین به تولید ماسک مورد نیاز برای شهروندان در پی ورود ویروس کرونا به کشور اشاره و اذعان کرد: در سقز، سنندج و قروه سه واحد تولید ماسک وجود دارد که به علوم پزشکی برای عقد قرارداد لینک شده‌اند و با تدابیر اندیشیده شده در رابطه با تولید ماسک، مشکلی نخواهیم داشت.

شناسه خبر 17910