شناسه خبر:17470
1398/11/27 09:06:30

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کرمانشاه گفت: شهرداری شهر هرچه سریع‌تر درخصوص جمع‌آوری متکدیان و معتادان سطح شهر کرمانشاه اقدام کند.

فضل‌الله رنجبر در دوازدهمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه ضمن بررسی برنامه‌های جمع‌آوری متکدیان و معتادان سطح شهر در ایام نوروز، از شهرداری کرمانشاه خواست با توجه به نزدیکی ایام برگزاری برنامه‌های مختلف 2020 در شهر کرمانشاه، هرچه سریع‌تر درخصوص جمع‌آوری متکدیان و معتادان سطح شهر کرمانشاه اقدام کند.

وی ادامه داد: در این راستا قرار شده سالنی که در کنار اردوگاه چشمه سفید قرار دارد، به این اردوگاه ضمیمه شود تا ظرفیت پذیرش متکدیان و‌ معتادان در اردوگاه مذکور افزایش یابد.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: طی 10 ماه گذشته بیش از یک‌هزار و 400 نفر با احتساب نفرات تکراری در اردوگاه چشمه‌سفید جمع‌آوری شده‌اند.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از دستگاه قضائی، نیروهای انتظامی و‌ امنیتی کرمانشاه در برخورد قاطع با خُرده‌فروشان مواد مخدر و‌ ناامن کردن شرایط برای فعالیت آن‌ها، گفت: این ناامنی برای خُرده‌فروشان باید گسترده‌تر شده و با قاطعیت دنبال شود.

رنجبر خواستار کمک‌های بیشتر به کمپ‌های خصوصی ترک مواد مخدر شد و افزود: با توجه به کمک‌های این کمپ‌ها به دولت در راستای مبارزه با مواد مخدر و فعالیت برای درمان معتادان، باید از توجه بیشتری برخوردار باشند.

شناسه خبر 17470