شناسه خبر:12239
1398/7/3 08:55:56

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مهندسی و توسعه آبفای استان همدان گفت: به دنبال اجرای پیاده‌راه سازی خیابان سعدی شهر نهاوند، شبکه جمع‎آوری فاضلاب خیابان سعدی این شهر اصلاح و بازسازی شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری‎فر با بیان اینکه پیرو مصوبه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان همدان، مقرر شد که خیابان سعدی شهرستان نهاوند به‎صورت پیاده‌راه اجرا شود، اظهار کرد: با توجه به کف‎سازی در نظر گرفته شده برای این خیابان می‌بایست تأسیسات زیرساختی شرکت آب و فاضلاب بر اساس طرح مشاوران آب و فاضلاب به‎روزرسانی و کارآمد می‎شد که شرکت آب و فاضلاب استان به این منظور اقدام به عقد قرارداد و باسازی و توسعه شبکه جمع‎آوری فاضلاب در دو طرف خیابان و نصب انشعابات فاضلاب کرده‏‎است.

وی افزود: در این پروژه 280 متر شبکه جمع‎آوری فاضلاب با لوله کاروگیت 250 میلی‎متر و حدود 600 متر شبکه توزیع با لوله چدن سبک که نخستین با در استان استفاده می‌شود، در حال اجرا است.

معاون مهندسی و توسعه آبفای استان همدان خاطرنشان کرد: هم‎زمان با اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب، 60 فقره انشعاب نیز اصلاح و بازسازی می‌شود.

 

شناسه خبر 12239