شناسه خبر:12151
1398/7/1 09:55:22

سپهرغرب، گروه خبر: دفتر روابط عمومی و اطلاع‎رسانی وزرات نیرو، دومین جشنواره ملی «نیرو و رسانه» را به‎منظور جلب مشارکت فعال تمامی رسانه‌های استانی و ملی برگزار می‌کند.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان،

مدیر روابط عمومی آبفای استان همدان با اعلام این خبر، گفت: پس از برگزاری موفق نخستین دوره این جشنواره، امسال نیز تمامی رسانه‌های رسمی، مکتوب و دیداری شنیداری می‌توانند در این رقابت‌ها در محورهای تعیین‎شده شرکت کنند.

حمید عزیزی‎متواضع اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای رسانه‌ها در استان همدان امیدوار هستیم رسانه‌ها و خبرنگاران استان در این جشنواره حضور پررنگ داشته باشند.

وی افزود: زمان ارسال آثار از تاریخ 1 الی 30 مهرماه سال جاری است که علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی http://pr.moe.gov.ir مراجعه کنند.

دفتر روابط عمومی و اطلاع‎رسانی وزرات نیرو دومین جشنواره ملی «نیرو و رسانه» با شعار سازگاری با تغییر اقلیم را به‎منظور جلب مشارکت فعال تمامی رسانه‌های استانی و ملی در رشته‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، گرافیک، صفحه‎آرایی و موشن‎گرافی برگزار می‌کند.

شناسه خبر 12151