شناسه خبر:62403
1401/8/21 01:09:49

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان از برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال از تاریخ 25 الی 27 آبان ماه امسال خبر داد.

مجتبی فرامرزی پیش‌ازظهر امروز اظهار کرد: چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کردستان به‌صورت همزمان با سراسر کشور از 25 الی 27 آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد 48 ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزار‌های تلفن همراه برگزار و داوطلبان می‌توانند در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت‌نام کنند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان با بیان اینکه امسال در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، اولین رویداد مردم‌ پایه نیز برگزار می‌شود، گفت: عموم مردم می‌توانند در سه بخش کلیپ و ویدئو‌های موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس‌نوشت آثار خود را ارسال کنند.

فرامرزی اعلام کرد: تیم‌های تخصصی علاقمند به شرکت در این رویداد و همچنین ارسال آثار بخش مردمی می‌تواند برای ثبت‌نام به سایت Event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی استعداد‌ها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال مردم استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است؛ تصریح کرد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأ‌هایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلأ‌ها را به حداقل رساند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان عنوان کرد: برگزیدگان این رویداد، علاوه بر معرفی در مرحله استانی و دریافت جایزه نقدی، مجوز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار خواهد شد را دریافت می‌کنند.

شناسه خبر 62403