کد خبر : 73111
تاریخ : 1402/6/8
گروه خبری : اقتصادی

بهره‌برداری 8 پروژه با اعتبار 136 میلیارد تومان در همدان

با حضور جمعی از مسئولان‌ در ششمین روز از هفته دولت هشت طرح عمرانی در بخش سلامت، آموزش و کشاورزی با اعتبار بیش از 136 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.‌

   بهره‌برداری از مدرسه خیری 4 کلاسه زنده‌یاد حاج‌علی صفاریان

ساخت مدرسه خیری چهارکلاسه زنده‌یاد حاج‌علی صفاریان از سال 98 شروع شده و امسال در 480 متر مربع در روستای آبشینه به بهره‌برداری رسید. 350 میلیون تومان اعتبار تعهد خیری بود و مابقی اعتبار به میزان چهار میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از محل اعتبار ملی تأمین شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس در این برنامه با تشریح جایگاه مراکز آموزشی و مدارس، اظهار کرد: آنقدر یک فضای آموزشی با ارزش است که نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به همکاری مردم و خیران در ساخت مدارس و دیگر پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: این مشارکت نشان می‌دهد مردم به فرهنگ و انسانیت توجه بیشتری پیدا کرده و روزبه‌روز نیز این فرهنگ در جامعه افزایش می‌یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه خدای متعال شیرین‌تر از کار نیکو کردن خلق نکرده است، اضافه کرد: اعتبارات احداث دو زمین چمن از تهران گرفته شده که قرار است این دو زمین چمن در مرکز شبانه‌روزی آبشینه و مرکز شبانه‌روزی قهاوند ساخته شوند.

   افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم بهسازی و آسفالت روستای شیرین‌آباد در دهستان جیحون‌دشت

حاجی‌بابایی با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی و بازنگری آن در روستاهای هدف اعتبار ویژه گذاشته شده است، عنوان کرد: این خدمات، بهسازی روستاها و دیگر خدمات عمرانی، تنها بخش کوچکی از طرح‌ها است که توانسته چنین فضایی ایجاد کند.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/73111