کد خبر : 72773
تاریخ : 1402/5/31
گروه خبری : دین و اندیشه

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فصل شیدایی مقابله جریان حق و باطل را به‌خوبی روایت کرده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در حاشیه بازدید از نمایش فصل شیدایی، با تشکر از همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این نمایش و کنگره ملی هشت هزار شهید استان، اظهار کرد: نمایش فصل شیدایی برنامه‌ای بسیار جذاب و به یادماندنی بود که مناسب اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: فصل شیدایی گذری اجمالی بر تاریخ انبیای الهی و اسلام دارد و مسیری که جریان حق طی کرده و مقاومت‌هایی که صورت گرفته را به‌خوبی به نمایش گذاشته است.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه نمایش مذکور آنچه نیاز است تا جامعه و به‌خصوص نسل جوان از تاریخ و مقابله جریان حق با باطل بداند را با هنرنمایی به نمایش گذاشته، گفت: حوادث تاریخی که جریان حق از روز اول تا امروز پشت سر گذاشته و اینکه چگونه خودش را حفظ کرده و ان‌شاءالله به ظهور منجر شود، به زیبایی در این برنامه به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم همدان از این برنامه، خاطرنشان کرد: این برنامه برای همه اقشار و کسانی که شاید اطلاعات کمتری نسبت به مسائل تاریخی دارند، مناسب است و می‌توان به‌خوبی از آن بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در کنار داستان و نمایش، باید از هنرمندان و روایتگری خوبی که انجام می‌شود و به مخاطب توضیح لازم را ارائه می‌کند تا با نمایش ارتباط برقرار کند نیز یاد کرد.

وی با تقدیر از دبیرخانه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، یادآور شد: احساس ما این است که کنگره در همدان شرایط خوبی پیدا کرده و شاهد اتفاقات مبارکی در سطح استان هستیم که می‌توان گفت این کنگره با کنگره‌های دیگری که برگزار شده، تفاوت‌های بسیاری دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: قطعاً برگزاری این نمایش و چنین برنامه‌هایی برکت فرهنگی و آورده فرهنگی و اجتماعی برای استان دارد و امیدواریم بیشتر شاهد برگزاری این برنامه‌ها در سطح استان باشیم.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/72773