کد خبر : 69724
تاریخ : 1402/3/10
گروه خبری : جامعه

امام‌جمعه کرمانشاه:

جهادگران بازوان توانای سازندگی و پیشرفت جامعه هستند

آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در دیدار جهادگران سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تجلیل از برنامه‌ها و فعالیت‌های جهادگران سازندگی، افزود: باید به‌صورت مستمر جلساتی با گروه‌های جهادی برگزار شود و برخی مسئولان که دست‌اندرکار هستند، در جلسات حضور یابند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه توسط جهاد سازندگی کارهای خوبی انجام شده که باید اطلاع‌رسانی شود تا مردم در جریان این خدمات قرار بگیرند و از ظرفیت‌های خوب رسانه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.
آیت‌الله علما درباره ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استان گفت: صنایع دستی ما بسیار می‌تواند اشتغال‌زایی کند و گروه‌های جهادی می‌توانند این صنایع کوچک را مورد حمایت قرار دهند.
وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم اقلیمی، فرهنگی و طبیعی استان بیشتر استفاده شود، اگر مکان‌های تاریخی را به‌خوبی معرفی کنیم، موجبات حضور گردشگران را فراهم می‌کنیم و اشتغال‌زایی خوبی در استان اتفاق خواهد افتاد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: باید مسئولان بیشتر ظرفیت‌های استان را معرفی کنند و این امکانات مدیریت بهینه شود؛ بنابراین باید مدام از مدیران مطالبه‌گری کرد تا بیشتر تلاش کنند.
   خیرین کرمانشاه شناسایی و تشویق شوند
امام‌جمعه کرمانشاه همچنین در جلسه هیئت‌امنای مجمع خیرین استان کرمانشاه تأکید کرد: خیرین استان باید شناسایی شوند و مورد تشویق قرار گیرند.
وی از خدمات خیرین در تمام زمینه‌ها تجلیل کرد و افزود: بسیاری از کارها را دولت به‌تنهایی نمی‌تواند به سرانجام برساند، بنابراین اینجاست که خیرین با همه توان هم‌داستان با دولت برنامه‌های سلامت، فرهنگی و حمایتی خود را انجام می‌دهند.
آیت‌الله علما گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه همواره از وجود خیرین در تمام زمینه‌ها بهره‌مند بوده و ساخت ده‌ها مکان بیمارستانی، آموزشی، خدماتی و عام‌المنفعه نمونه‌های بارز این خدمات است.
در این جلسه مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌گرفته مجمع یادشده را ارائه کرد.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/69724