کد خبر : 68696
تاریخ : 1402/2/16
گروه خبری : کاردانش

احیای 106 واحد تولیدی در ایلام

احیای واحدهای راکد بیش از 1000 فرصت شغلی جدید ایجاد کرد

محسن کوشش‌تبار روز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 در نشست خدمات سرمایه‌گذاری که با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام و مدیران کل حوزه اقتصادی استان برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده در حوزه اقتصادی استان با مدیریت استاندار ایلام و مجموعه مدیران حوزه اقتصادی استان، افزود: در بدو ورود به استان وحدت و همدلی، اتحاد و انسجام بین مدیران حوزه اقتصادی استان را با مدیریت استاندار ایلام شاهد بودم که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی ابراز کرد: با تلاش‌های انجام‌شده 96 واحد تولیدی در استان ایلام ارتقای ظرفیت تولید داشته که این از مصادیق بارز بهره‌وری و استفاده صحیح از ظرفیت‌ها است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ادامه داد: همچنین در دولت سیزدهم در استان ایلام 106 تولیدی در این استان احیا شده و علاوه‌بر احیای این واحدها، واحد راکد دیگری به استان اضافه نشد که جای قدردانی دارد و باید این روند استمرار داشته باشد.
کوشش‌تبار با اشاره به کسب رتبه نخست ایلام در حوزه اشتغال کشور، گفت: علاوه‌بر اشتغال ایجادشده که باعث شد استان رتبه نخست کشور را در این زمینه کسب کند، بیش از یک‌هزار فرصت شغلی جدید از طریق احیای واحد‌های راکد و ارتقای ظرفیت تولید واحدها در استان ایلام ایجاد شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه فضای ایلام مهیای ورود سرمایه‌گذاران و تجار است‌، خاطرنشان کرد: با همت استاندار ایلام و مجموعه تیم اقتصادی استانداری ایلام فضا برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران در استان ایلام امید‌آفرین و امید‌بخش است.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/68696