کد خبر : 42471
تاریخ : 1400/4/5
گروه خبری : استان‌ها

هم‌زمان با ایام ولادت امام رضا علیه‌السلام؛

نیروگاه شهیدمفتح میزبان کاروان خادمین حرم مطهر رضوی (ع)

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، هم‌زمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام آیین استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان نیروگاه شهیدمفتح برگزار شد.

در این آیین خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و جمعی از کارکنان نیروگاه با در دست داشتن پرچم متبرک حرم‌ مطهر و زمزمه یا امام رضا (ع) مسیر ورودی تا نمازخانه نیروگاه را طی کردند.

کاروان خادمین حرم رضوی سپس در نمازخانه نیروگاه حضور یافتند و هم‌نوا با سایر کارکنانی که در این نمازخانه حضور داشتند، به خواندن اشعاری در مدح امام رضا(ع) پرداختند.

پس از اجرای مدیحه‌سرایی و سخنرانی توسط خادمین حرم مطهر رضوی، نمک متبرک آستان قدس حضرت رضا (ع) در بین کارکنان توزیع شد.

مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، گفت: حضور کاروان خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) و برافراشتن پرچم امام رضا (ع) مجموعه نیروگاه شهیدمفتح را متبرک کرد.

عبدالمجید دیناروند با بیان اینکه شاید برخی همکاران ما به‌دلیل اهمیت حضورشان در نیروگاه و تأمین برق پایدار در روزهای گرم سال امکان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع) در این ایام را نداشته‌اند، افزود: اگرچه توفیق زیارت از نزدیک را نداشتیم، اما خدا را شاکریم که با حضور خادمین و پرچم حرم مطهر، مجموعه نیروگاه شهیدمفتح معطر به عطر رضوی شد.

در ادامه این برنامه خادمین حرم مطهر در محل اتاق‌های فرمان نیروگاه حضور یافتند و با کارکنان بهره‌برداری دیدار و پس از آشنایی با روند تولید برق در نیروگاه شهیدمفتح، دقایقی را در مدح حضرت امام رضا (ع) مدیحه‌سرایی کردند.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/42471