شناسه خبر:82222
1403/2/18 14:18:25

کمیته منابع انسانی زندان‌های استان پس از بررسی گزینه‌های احتمالی، مسئولیت سرپرستی زندان مرکزی این شهر را به علی ترکمان واگذار کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، کمیته منابع انسانی زندان‌های استان همدان در جلسه‌ای که صبح روز 18 اردیبهشت‌ماه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با انتصاب علی ترکمان به‌عنوان سرپرست زندان همدان موافقت کرد.

علی ترکمان سابقه حضور در بخش‌های مختلف زندان‌بانی را در پرونده دارد و همواره در طول دوران خدمت از کارکنان توانمند و متعهد زندان‌های استان بوده است.

معاون اداری مالی زندان‌های استان در جلسه تکریم و معارفه مدیر زندان همدان گفت: زندان‌بانی کاری سخت و طاقت‌فرسا بوده که نیازمند همکاری، مشارکت و روحیه جهادی است.

غلامرضا اعتمادیان افزود: جابه‌جایی مسئولیت‌ها و چرخش کارکنان در موقعیت‌های مختلف سبب ایجاد انرژی مضاعف در مجموعه و پویایی سازمان می‌شود.

معاون اداری مالی زندان‌های همدان در این مراسم با اهدای لوح سپاس، از تلاش‌های رضا شیرمحمدی مدیر سابق زندان مرکزی همدان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم که در سالن جلسات زندان مرکزی و با حضور مسئولین ستادی و کارشناسان زندان مرکزی برگزار شد، غلامرضا اعتمادیان ابلاغ سرپرستی زندان مرکزی را که به امضای مدیرکل زندان‌های استان رسیده بود، به علی ترکمان اهدا و برای وی و سایر همکاران در تحقق اهداف متعالی زندان‌بانی اسلامی آرزوی توفیق کرد.

شناسه خبر 82222