شناسه خبر:82148
1403/2/16 18:53:16

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی یک ماه 206 تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی با بیان اینکه در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی یک ماه 206 تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است، گفت: با عنایت به تبعات سوء ناشی از حمل بار اضافه بر ظرفیت در کاهش ایمنی و کنترل ناوگان باری و وارد آوردن خسارات به بستر، روسازی و ابنیه فنی راه‌ها، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با جدیت بیشتری در دستور کار گشت و کنترل این اداره کل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح مذکور در قالب گشت‌های مشترک به اتفاق پلیس راه استان و انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا با استفاده از ظرفیت سامانه‌های ثبت تخلفات نصب شده (win) در کلیه محورهای استان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده در یک ماهه گذشته، مقدار 600 تُن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط انواع وسایل نقلیه باری مورد شناسایی، اعمال قانون و گرفتن خسارت قرار گرفته است.

شناسه خبر 82148