شناسه خبر:81720
1403/2/4 18:46:50

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر بر وحدت کلمه و انسجام ملی تأکید کردند و هر اقدام و تصمیمی در همه سطوح ملی و منطقه‌ای به این وحدت آسیب بزند، قطعاً بر خلاف منویات رهبری است.

کیومرث سرمدی‌واله در جلسه روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه 1403 صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به عملیات وعده صادق، تأکید کرد: بارش ابابیل بر سر دشمن کودک‌کش موجی از خوشحالی و غرور ملی و جهانی را رقم زد؛ بر دست و بازوی نیروهای مسلح بوسه می‌زنیم و به فرمانده کل قوا افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی دوره یازدهم مجلس، اظهار کرد: مجلس یازدهم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود؛ مجلسی که نشان انقلابی را از رهبر نظام دریافت کرد و در قانون‌گذاری و توجه به مشکلات جانب توده مردم را رها نکرد. حرکت در جهت تحقق آرمان‌های رهبری و توجه به مشکلات مردم و حل مشکلات زیرساختی محورهای مشترک مجلس و دولت بود.

وی همچنین عنوان کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر بر وحدت کلمه و انسجام ملی تأکید کردند و هر اقدام و تصمیمی در همه سطوح ملی و منطقه‌ای به این وحدت آسیب بزند، قطعاً برخلاف منویات رهبری است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81720