شناسه خبر:81557
1403/2/2 04:13:19

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری مرکزی گفت: شتاب‌بخشی به تکمیل و تحویل به موقع واحدهای طرح مسکن ملی در این استان امری ضروری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

علی‌اکبر اسدی روز شنبه در نشست قرارگاه نهضت ملی مسکن استان مرکزی در اراک، افزود: زمان برای تکمیل 384 واحد در شهرک شهید سلیمانی اراک در حال از دست دادن است، بعد از تعطیلات عید نوروز سرعت و روند اجرای ساخت و ساز خوب شد اما دوباره این سرعت کاهش یافته، که نیاز است اقدامات شبانه روزی شود.
وی در این جلسه تاکید کرد: مدیران کل دستگاه‌های خدمات رسان شامل آب، برق و گاز استان برای سرعت بخشی به ارایه خدمات در واحدهای مسکونی، شخصا در جلسه حضور داشته باشند و از فرستادن نماینده خودداری کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: توصیه می‌شود پیمانکاران نوبت کاری در روند ساخت و ساز طرح‌های اقدام ملی مسکن اراک اضافه کنند تا در فرصت باقی مانده، واحدهای مسکونی تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.
اسدی افزود: نگرانی در تحویل 2 بلوک در طرح شهید سلیمانی اراک با 50 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد و 2 ماه فرصت باقی است تا متقاضیان پول مورد نظر را برای تکمیل واریز کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی هم در این نشست گفت: پروژه 934 واحدی شرکت پیمانکاری «آرش آرمه» اراک در 31 خردادماه به متقاضیان تحویل می‌شود و تحویل موقت برای پروژه‌های نارنجستان و آرش آرمه در دستور کار است.
«عباس یوسف‌زاده » افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی سه طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان ساوه 92 درصد است.
وی بیان کرد: تحویل موقت 128 واحد مسکونی اقدام ملی در ساوه در دستور کار است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: 144 واحد از 448 واحد تحویل موقت انجام شده و در سایت دیگر هم، 89 واحد آماده تحویل موقت است و بقیه 260 واحد، خردادماه تحویل می‌شود.

شناسه خبر 81557