شناسه خبر:51513
1400/11/3 10:12:53

سپهرغرب، گروه خبر: پایگاه بسیج نیروگاه شهیدمفتح در یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر به‌عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج کارگری در سطح سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان انتخاب شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، در مراسمی با حضور فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) و جمعی از فرماندهان سپاه استان همدان، از برگزیدگان یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر تجلیل شد.

براساس این گزارش طی این مراسم که صبح پنجشنبه 30 دی‌ماه در سالن همایش‌های انصار برگزار شد، پایگاه بسیج نیروگاه شهیدمفتح به‌عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج کارگری در سطح استان همدان انتخاب شد.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان در متن لوح تقدیر پایگاه بسیج نیروگاه شهیدمفتح خطاب به فرمانده و آحاد بسیجیان این پایگاه آورده است: در راستای تحقق فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، براساس ارزیابی صورت‌گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی سپاه انصارالحسین (ع) بر وضعیت و عملکرد سال 1399، مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج کارگری در سطح سپاه انصارالحسین (ع) در یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه شده‌اید. بی‌شک این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش مؤثر یکایک شما عزیزان خدوم آن رده است. اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مجاهدت‌های بی‌وقفه و تلاش‌های مخلصانه شما تقدیر و تشکر کنم.

ان‌شاءالله با اتکا به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از رهنمودهای حکیمانه نائب برحقش امام خامنه‌ای، در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی، همچون گذشته موفق و مؤید باشید.

 

شناسه خبر 51513