کد خبر : 65938
تاریخ : 1401/11/20
گروه خبری : فرهنگی

تکمیل موزه دفاع مقدس استان مرکزی مورد توجه مسئولان استانی باشد

سردار «سید حسین ستوده» در نشست صمیمی با مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، افزود: اقدامات و فعالیت‌های مناسب و چشمگیری در سال‌های اخیر در حوزه ایثار و شهادت و اداره کل و کنگره شهدا در استان مرکزی انجام شده که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های مهم صنعتی و فرهنگی و زادگاه حضرت امام خمینی(ره) هنوز موزه دفاع مقدس تکمیل‌نشده و این نیازمند یک عزم استانی و مشارکت همه جانبه است.
رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: استان مرکزی زادگاه امام خمینی(ره) و بسیاری از مشاهیر چون امیرکبیر، پروفسور حسابی، آقا نورالدین عراقی و دیگر بزرگان عرصه علم و فرهنگ و در خود انسانهای بزرگ پرورش داده است.
سردار ستوده افزود: ما هر چه داریم از امام خمینی(ره) است و به رغم همه مشکلات و توطئه‌های دشمنان امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار بوده و به برکت هدایت‌های هوشمندانه امامین انقلاب ما توانسته‌ایم انقلاب را در سطح بین‌المللی صادر کنیم و این‌گونه است که در کشورهای اروپایی عزاداری امام حسین(ع) برگزار و عکس امام و شهید سلیمانی همچون بیرق عدالت‌ خواهی و مبارزه با ظلم علم می‌شود.
رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: از ظرفیت مردم جامعه استفاده کنید چرا که مردم عزیزمان عشق خود را در خصوص شهدا در ایام تشییع و استقبال از شهدا نشان داده‌اند و حضور باشکوه مردم در تشییع شهدا و استقبال آنها از پیکرهای مطهر شهدا نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/65938