کد خبر : 65935
تاریخ : 1401/11/20
گروه خبری : استان‌ها

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ روستاهای تلخاب، زید و زرانگوش بدره

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در این آیین اظهار کرد: این ایستگاه جزو 19 ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره استان است که از زمان آغاز عملیات آن‌ها بیش از یک دهه می‌گذرد و پس از بازدید در قالب سفرهای شهرستانی و تزریق اعتبار و پیگیری ها، امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
وی افزود: افتتاح این ایستگاه پمپاژ 600 هکتار از اراضی این سه روستا را مشروب می‌کند.
استاندار ایلام با بیان اینکه خواسته چندین‌ساله مردم پس از سال‌ها محقق شده است، تأکید کرد: وعده دولت سیزدهم صادق است و امروز نیز شاهد هستیم این ایستگاه پمپاژ پس از سال‌ها به بهره‌برداری رسید.
بهرام‌نیا یادآور شد: 640 خانوار بهره‌برداران ایستگاه پمپاژ روستاهای تلخاب، زید و زرانگوش بدره هستند.
وی همچنین با اشاره به برنامه دولت برای فروش اموال مازاد گفت: در صورت فروش اموال مازاد جهاد کشاورزی یک هزار و 100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های حوزه کشاورزی استان اختصاص می‌یابد.
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی بدره، کلنگ‌زنی پارک بانوان، افتتاح آسفالت محور چشمه‌شیرین به دره‌شهر به طول 6 کیلومتر، افتتاح سالن ورزشی زرانگوش و شرکت در جشن انقلاب، افتتاح ایستگاه پمپاژ زید، تلخاب و زرانگوش، افتتاح بلوار ولیعصر (عج) چشم شیرین، شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدا ازجمله برنامه‌های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان بدره است.
27 پروژه شهرستان بدره همزمان با دهه مبارک فجر با اعتبار 190 میلیارد ریال امروز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/65935