کد خبر : 65596
تاریخ : 1401/11/11
گروه خبری : جامعه

مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد؛

انجام 5612 مورد بازرسی از مراکز خدماتی کرمانشاه

مهدی حسین پور دراین‌باره اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و 612 مورد بازرسی اداره کل استاندارد استان بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی مانند خواروبار، لبنیاتی‌ها، ساندویجی‌ها و…، مراکز خدماتی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها و هتل آپارتمان‌ها انجام گرفته است.
وی افزود: این طرح در راستای اجرای ماده 17 قانون سازمان ملی استاندارد ایران مصوب مجلس شورای اسلامی با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم مردم در ارتباط با کیفیت کالاها و خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است از ابتدای سال جاری تاکنون توسط بازرسین اداره کل استاندارد کرمانشاه اجرا شد.
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: در این خصوص بازرسی‌هایی از مراکز عرضه و خدمات استان کرمانشاه انجام شد که مراکز فروش شامل نمایشگاه فصلی، مراکز عرضه کننده مواد غذایی، خوار و بار فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها، نمایندگی‌های مجاز خودرو و مراکز عرضه لوازم و قطعات یدکی خودرو، آهن آلات، صنایع ساختمانی، میوه فروشی، قصابی، ساندویجی‌ها بود، در زمینه‌های مختلف بیش از پنج هزار و 612 بازرسی به عمل آورده است.
حسین پور گفت: این بازرسی‌ها در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی در استان کرمانشاه توسط کارشناسان این اداره کل برای کنترل دقیق بازار و جلوگیری از عرضه و تولید محصولات غیراستاندارد انجام شده است.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند گزارش تخلفات عرضه کالاهای بی کیفیت، طی شبانه‌روز از طریق سامانه شکایات 1517 پیگیری و یا شماره تلفن چهار رقمی 4517 به اداره کل استان اطلاع‌رسانی کنند.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/65596