کد خبر : 65052
تاریخ : 1401/10/28
گروه خبری : گردشگری

هتل‌داران نقش به‌سزایی در توسعه صنعت‌ گردشگری کردستان دارند

منصور مهرزاد در نشست با جامعه هتل‌داران که به‌منظور بررسی وضعیت صنعت هتل‌داری در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: کردستان یکی از قطب‌های گردشگرپذیر کشور به‌شمار می‌رود که با وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوان نه‌تنها در ایام نوروز بلکه در طول سال پذیرای گردشگرانی از اقصی‌نقاط کشور و جهان است.
وی افزود: در این میان مراکز اقامتی استان ازجمله هتل‌داران با میزبانی از گردشگران و ارائه خدمات مناسب به آنان توانسته‌اند نقش به‌سزایی در رونق و توسعه گردشگری منطقه داشته باشند.
سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان بر رفع نواقص و کاستی‌های فعالان این حوزه تأکید کرد و گفت: نیاز است برای حل مشکلات پیش‌روی جامعه هتل‌داران جلساتی با استاندار کردستان و دستگاه‌های متولی در استان انجام شود که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
مهرزاد ابراز امیدواری کرد، با همکاری دوجانبه در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و تحکیم زنجیره گردشگری در استان گام‌های مثبتی برداریم.
اعضای هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان کردستان هم در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود خواستار فراهم کردن زمینه تقویت صنعت هتل‌داری و ارائه راهکار و بسته‌های حمایتی مناسب و مصوب از ضرر و زیان بیشتر در این حوزه شدند.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/65052