کد خبر : 64043
تاریخ : 1401/9/30
گروه خبری : جامعه

برخی بانک‌های نهاوند ضمانت‌های زنجیره‌ای را نمی‌پذیرند

ضرغام احمدوند سه‌شنبه 29 آبان‌ماه در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند اظهار کرد: وظیفه و هدف ما از حضور در این عنوان و مدیریت‌ها، خدمت به مردم و رفع موانع و مشکلات پیش‌ روی آن‌ها است.
وی ادامه داد: پایه اصلی شورای مسکن بانک‌ها هستند و نیاز است برای حضور به‌موقع در جلسه توجه داشته باشند؛ ضمن اینکه تأکید می‌کنم بانک‌ها در شهرستان در حوزه‌ مقاوم‌سازی مسکن روستایی سرآمد هستند و این مسئولیت بانک‌ها را دشوارتر می‌کند.
احمدوند اضافه کرد: دولت به بحث تأمین مسکن مردم بسیار توجه دارد، به‌جای افزودن تبصره و ماده‌های اضافی و درنهایت سردرگمی و تردد متقاضیان در مسیر گرفتن وام، تلاش کنیم راهکارها بدون نقص و با نهایت همکاری برای مردم روستا در شرایط فعلی اجرا و رفع مشکل شود.
فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام شورای مسکن با توجه به تأکید دولت در این حوزه و مطالبات مردم به‌ویژه در حوزه بانک‌ها و مشکلات مطرح در بحث ارائه وام‌ها برایم بسیار مهم است و حتماً پیگیر خواهم شد.
وی تأکید کرد: برخی بانک‌های شهرستان در ارائه وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی موضوع ضمانت‌های زنجیره‌ای را رعایت نمی‌کنند و این برای مردم روستاها واقعاً مشکل‌ساز شده است که باید این مشکل حل شود.
احمدوند در پایان یادآور شد: مشکل 13 ساله‌ پیمانکار و نقص در پروژه مسکن مهر شهرک امیرکبیر هم باید پیگیری و رفع شود.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/64043