کد خبر : 63469
تاریخ : 1401/9/16
گروه خبری : جامعه

رزن نخستین شهرستان کشور در تملک زمین برای طرح نهضت ملی مسکن

علی‌اصغر غفاری‌آثار دوشنبه 14 آذرماه در جلسه جهاد تبیین شهرستان رزن اظهار کرد: تملک زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن و پیگیری 75 هکتار زمین برای الحاق به شهر رزن موجب شده تا 30 سال آینده این شهرستان مشکلی در رابطه با بحث مسکن نداشته باشد.
وی با بیان اینکه با اقدام مذکور به تمام‌ نیازهای حوزه مسکن شهرستان پاسخ داده شده است، تصریح کرد: کل واحدهای مسکونی شهر رزن چهار هزار و 264 واحد بوده که مرتفع شدن مشکل تعاونی‌های مسکن باقی‌مانده از سال‌های 67،82 و 86 به اندازه کل واحدهای شهر رزن بوده است.
غفاری‌آثار همچنین از الحاق 47 هکتار زمین به محدوده شهر دمق خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر و نظر مساعد و دستور استاندار 47 هکتار زمین به محدوده شهر دمق الحاق شد که با الحاق این میزان زمین به محدوده دمق تا چند سال آینده این شهر در رابطه با ساخت‌وساز مسکن مشکلی نخواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به اینکه هدف ما در شهرستان خدمت‌گزاری به مردم بدون ایجاد هیچ‌گونه حاشیه است، افزود: انسجام و وحدت مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان با یکدیگر امری ضروری در پیشبرد پیشرفت و توسعه شهرستان بوده که خوشبختانه این اتحاد و انسجام و وحدت در شهرستان حاکم است‌.
فرماندار رزن در ادامه با تأکید بر جهاد تبیین و بیان عملکرد و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته، بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند بگویند این حکومت و مسئولان آن توان اداره مملکت و حل مشکلات آن را ندارند و سعی دارند از طریق این اقدامات موجب ناامیدی جامعه شوند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رزن ادامه داد: مسئولان ارشد کشور با تمام توان و بدون هدر دادن وقت‌ به مردم خدمت‌گزاری می‌کنند و این خدمت‌گزاری شبانه‌روزی آن‌ها جیغ بنفش دشمنان نظام ایران اسلامی را درآورده است.
وی تصریح کرد: براساس آمار بانک جهانی اقتصاد کشور ایران در دو سال گذشته در جهان هیجدهم بوده، اما درحال حاضر با تمام مشکلات و تحریم‌ها اقتصاد کشور به رتبه چهاردهم ارتقا داشته که دشمنان نظاره‌گر این موضوع هستند و طبیعی است که همه امکانات خود را برای دشمنی با کشورمان پای کار بیاورند.
فرماندار شهرستان رزن در پایان خاطرنشان کرد: در همه دنیا مشکل اقتصادی وجود دارد، اما در ایران این مشکلات نسبت به سایر کشورها کمتر است.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/63469