کد خبر : 63358
تاریخ : 1401/9/14
گروه خبری : اقتصادی

استاندار ایلام:

رونق اقتصادی و توسعه ایلام در سایه همکاری و مساعدت بانک‌ها

حسن بهرام‌نیا در این دیدار اظهار کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و وثیقه‌ها روانکاری را دستور کار قرار دهند و همانطور که مقرر شده در بانک‌ها قرض‌الحسنه مهر ایران ایلام، سهام عدالت به‌عنوان وثیقه بانک باشد.
وی با بیان اینکه رونق اقتصادی و توسعه استان در سایه همکاری و مساعدت بانک‌ها است، گفت: روان‌کاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات در دستور کار بانک‌های استان باشد.
استاندار ایلام عملکرد بانک‌های استان در مقام مقایسه با سایر بانک‌ها استان رضایت بخش عنوان کرد و افزود: این بانک حامی و یاور محرومان است و باید همچنان به محرومان کمک کند.
بهرام‌نیا یادآور شد: بانک‌ها واسطه‌ای بین حاکمیت و مردم هستند و باید همه بانک‌ها در خدمتگزاری مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ایلام نیز در این دیدار، تصریح کرد: این بانک 520 شعبه در کشور دارد و جامعه هدف ما برای پرداخت تسهیلات اقشار متوسط و رو به پایین جامعه است.
علی‌اصغر کائیدی ابراز کرد: در سال دید 843 وام بدون ضامن، 365 فقره وام ازدواج، 300 فقره وام فرزند آوری، 200 فقره وام تبصر 16چهار هزار وام بنیاد برکت و 3 هزار فقره وام کالا کارت پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات این بانک در سال گذشته از 50 به 200 میلیون افزایش یافته سهام عدالت را به‌عنوان وثیقه قرار دهیم.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/63358