کد خبر : 63137
تاریخ : 1401/9/8
گروه خبری : حوادث

سه نقطه حادثه خیز جاده ساوه - همدان ایمن سازی شد

«علی‌اصغر سلیمی» روز دوشنبه اظهارکرد: اصلاح شیب شیروانی جاده‌های «ساوه - همدان» و «بیات» به طول 9 کیلومتر، تعویض و نصب 200 عدد انواع تابلو اطلاعاتی، هشدار دهنده و اخباری در سطح جاده‌های این شهرستان، تهیه و نصب روشنایی نقطه ای جاده‌ها، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن و روشنایی جاده چمران و گردنه دخان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ایمنی سطح جاده‌های شهرستان غرق‌آباد در این مدت بوده‌ است.وی ادامه داد: همچنین در راستای افزایش سطح ایمنی تردد در جاده‌های شهرستان غرق آباد علاوه بر شانه‌سازی و رفع‌افتادگی شانه راه در 20 کیلومتر از جاده‌های این شهرستان 10 هزار متر مکعب تراشه برداری در جاده بیات (محدوده روستاهای حریقان و ورگبار) انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد خاطرنشان کرد: خط‌کشی در 85 کیلومتر از جاده‌های شهرستان، تیغ‌زنی در 80 کیلومتر از راه روستایی و زیرسازی جاده روستایی علیدرزی به طول یک هزار و 700 متر از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری بوده‌ است.

سلیمی گفت: رادیه و برید چهار دستگاه پل در راه فرعی «نوبران - تفرش» و «چمران - رازقان» در این مدت تعمیر و مرمت شد و پل جاده روستای «بیوران» نیز تعریض شد.

وی ادامه داد: 2 هزار و 500 تن شن و نمک امسال در راهدارخانه‌های غرق آباد و دخان برای راهداری زمستانی ذخیره و انبار شده‌است.

 

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/63137