کد خبر : 60772
تاریخ : 1401/7/11
گروه خبری : جامعه

کشف 32 قبضه اسلحه کلت جنگی از یک خودرو در کرمانشاه

سردار علی‌اکبر جاویدان ضمن اتمام حجت با اغتشاشگران، آشوب‌گران و با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم می‌شوند، اظهار کرد: با اشراف همکاران و تعامل بسیار خوب دستگاه‌های انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضائی مطمئناً هیچ اقدامی از سوی فتنه‌گران از دید ما پنهان نخواهد ماند و برخورد بدون اغماض، جدی و قاطعانه خواهد بود.
وی از شناسایی و دستگیری تعدادی از آشوبگران مسلح که در اغتشاشات اخیر به سمت مأموران تیراندازی کرده بودند خبر داد و افزود: افرادی که در اغتشاشات اخیر به‌نوعی مشارکت و نقش تحریک‌کننده و لیدری داشتند و یا اماکن و خودروهای خود را در اختیار اغتشاشگران قرار داده بودند با هماهنگی قضائی احضار شدند و تحت تعقیب قرار دارند، چون امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در جریان همین اغتشاشات اخیر در چهار نوبهار شهر کرمانشاه سرنشینان خودرویی با سلاح گرم همکاران را مورد حمله قرار می‌دهند که با اقدام به‌موقع مأموران خودرو مورد هدف قرار گرفته و راننده هم مصدوم می‌شود.
وی ادامه داد: در خلال این اغتشاشات افراد سوءاستفاده‌کننده هم هستند که سلاح، مهمات و تجهیزات غیر مجاز را وارد کشور می‌کنند که در همین راستا باندی که از طریق مرزهای استان اقدام به وارد کردن سلاح به کشور کرده بودند، مورد شناسایی و ضربه قرار گرفت.
به گفته جاویدان از باند مذکور یک دستگاه وسیله نقلیه حامل 32 قبضه سلاح کلت جنگی کشف، ضبط و متهم هم دستگیر شد.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/60772