کد خبر : 60158
تاریخ : 1401/6/24
گروه خبری : هنری

سوگواره عکس «راویان عشق» در بیجار برگزار می‌شود

علی‌اصغر دریایی، از برگزاری سوگواره استانی عکس «راویان عشق» در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: در این سوگواره عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند شرکت کنند.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این سوگواره از 20 شهریورماه امسال افزود: علاقه‌مندان به شرکت در سوگواره استانی عکس «راویان عشق» تا 25 شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به برگزاری این سوگواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی افزود: عکاسان می‌توانند عکس‌های خود را با موضوع اربعین حسینی به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

دریایی با اشاره به برگزاری اختتامیه این سوگواره در هفتم مهرماه بیان کرد: نمایشگاه آثار ارسالی سوگواره استانی عکس «راویان عشق» از 27 شهریورماه تا هفتم مهرماه در شهرستان بیجار برپا خواهد شد.

وی افزود: سوگواره استانی عکس «راویان عشق» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار و مؤسسه فرهنگی ژیوان فیلم برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به شماره 09195817385 می‌توانند در خبررسان واتساب پیام ارسال کنند.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/60158