کد خبر : 58578
تاریخ : 1401/5/18
گروه خبری : جامعه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

26 میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به بهزیستی کرمانشاه اختصاص یافت

«فرحناز محمدی» روز شنبه افزود: مهم‌ترین طرح نیمه‌تمام بهزیستی استان، مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید ادیبان شهر کرمانشاه است که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر رئیس‌جمهور به استان برای تکمیل آن هشت میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

وی همچنین از اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل، تجهیز و تعمیر مراکز درمانی و فیزیوتراپی سازمان بهزیستی در سطح استان در این سفر خبر داد.

محمدی در ادامه بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان همچنین دو میلیارد تومان برای بازسازی، خرید و ساخت مسکن خانواده‌های دارای دو فرزند معلول استان با هم‌افزایی بنیاد برکت مصوب شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان مانند گازکشی و برق‌کشی و خدمات شهرداری به‌طور مشترک پنج میلیارد تومان برای مددجویان در این سفر اختصاص یافته است.

   اختصاص 29 میلیارد تومان به اداره کل راه و شهرسازی برای ساخت دو مرکز نگهداری و کارآفرینی بهزیستی

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این سفر برای تکمیل پروژه خانه «هاجر» شهر کرمانشاه که با هدف نگهداری شبانه‌روزی زنان روانی زیر پوشش این نهاد ساخته می‌شود 19 میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: این پروژه که توسط اداره کل راه و شهرسازی درحال ساخت است، 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/58578