کد خبر : 56941
تاریخ : 1401/4/2
گروه خبری : جامعه

تأسیسات زیرساختی شهرک صنوف مزاحم در ساوه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

حسن افشاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پروژه مشارکتی بازارچه سنتی شهرداری با سرمایه‌گذار بخش خصوصی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه در مرکز شهر ساوه در حال ساخت است، افزود: با پایان عملیات سفت‌کاری این پروژه هم‌اکنون وارد فاز نازک‌کاری و نما شده که امید است با توجه به تلاش سرمایه‌گذار بخش خصوصی این بازارچه تا مهرماه سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی شهرداری ساوه به دیگر پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون پروژه کمربندی جنوبی این سهر به طول سه کیلومتر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

افشاری ادامه داد: همچنین چهار کیلومتر از پروژه 9 کیلومتری کمربندی شرق ساوه نیز با پایان عملیات زیرسازی آماده جدول گذاری است که دو کیلومتر آن جدول‌گذاری شده است.

وی به پروژه شهرک صنوف مزاحم اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اینک در این پروژه 70 درصد عملیات خاکبرداری، 60 درصد جدول‌گذاری و 50 درصد تأسیسات زیرساختی در حال اجرا است.

معاون عمرانی شهردار ساوه گفت: ازجمله اقدامات مجموعه مدیریت شهری در راستای مناسب سازی معابر می‌توان به 10 هزار متر مربع عملیات کفپوش معابر در شهر اشاره کرد.

افشاری پیشرفت 75 درصدی پروژه دیوار ساحلی به طول 500 متر، اجرای 15 کیلومتر جدول‌گذاری معابر خاکی سطح شهر، پیشرفت 65 درصدی پل کمربندی جنوب، عقد قرارداد جهت تکمیل ساختمان جدید و پارک خطی شهرک علوی را از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری ساوه عنوان کرد.

 

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/56941