کد خبر : 56919
تاریخ : 1401/4/2
گروه خبری : جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن باور آیندگان کشور است

حجت الاسلام محمد هادی نظیری به ضرورت توجه به فضای مجازی تاکید کرد و گفت: دشمن تلاش دارد که عنصر حجاب را در جامعه کمرنگ کند و از هیچ دسیسه‌ای در این مورد کوتاهی نمی‌کند.

وی در این زمینه به جنگ نرم اشاره کرد و افزود: باید سعی کنیم تا مانع از ورود نگاه‌های غربی در سبک زندگی مان شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه دشمن از برخی نقشه‌ها مأیوس شده و می‌خواهد به طور مستقیم در انقلاب اسلامی تأثیر بگذارد و سعی دارد به وسیله جنگ نرم باورهای این نسل را کمرنگ کند، عنوان کرد: در این عرصه باید به طور ویژه ای زنان و دختران جوان را از این حیطه‌ها دور کرد.

این مسئول به برگزاری جشنواره‌های ماهدخت در راستای شناسایی ظرفیت‌های دختران جوان، ساماندهی و بهره گیری این ظرفیت‌ها اشاره کرد و افزود: دختران ما استعدادها، ظرفیت هاو قابلیت‌های بسیار خوبی دارند و چنانچه در این مورد برنامه ریزی درستی صورت بگیرد شاهد خلاقیت و پیشرفت این نسل خواهیم بود.

حجت الاسلام نظیری با تاکید بر اینکه غرب در پی این است که از طریق فضای مجازی و ماهواره وارد حوزه خانواده‌های ما شود، گفت: باید مانع از این موضوع شویم و با برنامه ریزی‌های مناسب، بسترهایی را برای نقش آفرینی دختران نوجوان در فضای جامعه مهیا سازیم.

وی یادآور شد: امروزه، استفاده ناصحیح از فضای مجازی، بزرگترین خطری که جامعه و فرهنگ ما را تحت تأثیر قرار داده است و در این زمینه نقش والدین برای جلوگیری از این آسیب‌ها حیاتی است.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/56919