کد خبر : 54524
تاریخ : 1401/2/1
گروه خبری : فرهنگی

دوره آموزشی جهاد تبیین برای 800 معلم کردستانی برگزار می‌شود

حجت الاسلام برومند رازیانی روز چهارشنبه در نشست خبری در سنندج اظهارکرد: جهاد تبیین از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و باید همه برای پیشبرد این مهم گام برداشته و در عرصه‌های مختلف برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی جهاد تبیین در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، افزود: تاکنون این دوره آموزشی در تعدادی از شهرها انجام شده و در سایر شهرستان‌های استان نیز در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اهتمام و توجه ویژه‌ و باور عمیقی به جوانان دارند، لذا توانمندسازی معلمان برای آموزش هر چه بهتر نوجوانان و جوانان امری مهم است و برگزاری این دوره آموزشی در همین راستا برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی جهاد تبیین با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: حجت‌الاسلام مجید بگی از اساتید دانشگاه‌های کردستان درس این دوره‌های آموزشی هستند.

حجت‌‌الاسلام رازیانی افزود: معلمان می‌توانند با شرکت در این دوره آموزشی در کلاس‌های درس این مهم را برای دانش‌آموزان توضیح داده و آنان را برای آینده آماده کنند، 

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/54524