کد خبر : 50586
تاریخ : 1400/10/12
گروه خبری : ورزشی

اسکیت‌باز همدانی به اردوی تیم ملی راه یافت

رئیس هیئت اسکیت استان همدان روز شنبه دراین‌باره اظهار کرد: مسابقات آزاد اسکیت فری‌استایل انتخابی تیم ملی در شاخه اسپید اسلالوم روز گذشته در دو بخش بانوان و آقایان و در دو رده سنی زیر 19 سال و بالای 19 سال با مشخص شدن نفرات برتر پایان یافت.

«مهدی مجیدی» افزود: در این پیکارها 135 ورزشکار از استان‌های اصفهان، همدان، قم، تهران، البرز، مرکزی، خراسان رضوی، سمنان، آذربایجان شرقی، کرمان، قزوین و اردبیل، در آکادمی هایپراسکیت رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر 19 سال آقایان محمدپارسا مرادی‌شهباز اسکیت‌باز مستعد همدانی توانست عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کند.

مجیدی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان اسپید اسلالوم خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو آماده می‌کنند.

رئیس هیئت اسکیت همدان اظهار کرد: رشته ورزشی اسکیت در سال‌های اخیر با استقبال گسترده گروه‌های مختلف سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان مواجه شده است؛ به‌نحوی که در رشته فری‌استایل که تصور رشد آن را نداشتیم، اسکیت‌بازان همدانی موفق به کسب نشان‌های رنگارنگ در رقابت‌های کشوری و همچنین دعوت برای حضور در تیم ملی شدند.

وی بیان کرد: در استان همدان 60 ورزشکار در رشته فری‌استایل اسکیت حضور فعال دارند که شناسایی و درخشش استعدادهای این رشته در سطح کشور مرهون تلاش قابل تقدیر خانواده بزرگ و پُرتلاش اسکیت استان است.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/50586