کد خبر : 49935
تاریخ : 1400/9/28
گروه خبری : استان‌ها

پلیس از کشف و ضبط 8 کیلوگرم ماده مخدر هروئین در همدان خبر داد

سردار «سلمان امیری» روز شنبه افزود: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر همدان، پیگیری موضوع و انجام کار پلیس برای مراقبت از مظنونین و محل سکونت آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، صحت این گزارش را تأیید کردند و با اجرای طرحی موفق به دستگیری قاچاقچیان و همچنین کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران پس از دریافت حکم قضائی با ورود به منزل متهمان، ضمن دستگیری دو نفر به‌عنوان عامل تهیه و توزیع مواد مخدر، موفق به کشف و ضبط هشت کیلوگرم ماده مخدر هروئین، سه دستگاه ترازوی دیجیتالی و همچنین 124 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد از منزل متهمان شدند.

سردار امیری با بیان اینکه قاچاقچیان به همراه مواد مکشوفه به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: واحد مسکونی محل زندگی این متهمان با دستور قضائی و به‌واسطه انجام عمل مجرمانه تهیه و توزیع مواد مخدر، پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان از شهروندان خواست درصورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک درخصوص تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برای پیگیری و اقدام به‌موقع گزارش کنند.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/49935